Przetestowaliśmy działanie tworzonych przez nas e-publikacji na komputerze firmy MSI zaopatrzonym w dotykowy ekran o przekątnej 21,5 cala.
Przygotowane przez nas elektroniczne wydania w połączeniu z ekranem dotykowym pełnią funkcję nowoczesnego narzędzia informacyjno-marketingowego. Rozwiązanie to polecamy naszym klientom do stosowania m.in. w przypadku stoisk na targach wystawienniczych.
Popularnym rozwiązaniem są również prezentacje multimedialne wyświetlane przy użyciu wysokiej jakości monitorów LCD. Jest to rozwiązanie dobre, ale nie doskonałe – wciąż mamy do czynienia z biernym przekazem reklamowym. Jeżeli zależy nam na zwiększeniu zaangażowania klienta, warto sięgnąć po elektroniczne wydania broszur, katalogów wyświetlane właśnie przy użyciu panelu dotykowego.
Wzbogaca to możliwości percepcyjne konsumenta nowym rodzajem odbioru, czynnie angażującym go w proces zapoznawania się z ofertą firmy.
Podsumowując – elektroniczne publikacje w połączeniu z ekranem dotykowym są doskonałym, interaktywnym rozwiązaniem, dzięki któremu odciążymy personel, przeprowadzimy skuteczną promocję produktu i zwiększymy prestiż firmy. Jest to jedno z najefektywniejszych narzędzi promocji, jakie może nam zaoferować mobilne wystawiennictwo.
Doskonale do tego celu sprawdza się komputer MSI Wind Top AE2220. Jest on łatwy w przenoszeniu oraz instalacji na stoisku dzięki zintegrowanemu ekranowi dotykowemu razem z jednostką centralną. Komputer MSI AE2220 posiada wyświetlacz z parametrami ekranu 16:9, który pozwala na wyświetlanie obrazów w formacie Full HD (1080p) i jest wyposażony w dwa wysokiej jakości głośniki o mocy 5W każdy.
Komputer obecnie można nabyć za cenę: 3200 zł
Stworzenie pojedynczej e-publikacji Pressmo działającej na tego typu ekranie to: 99 zł. Warto dodać że do tego celu można użyć tych samych plików, które są używane do drukowania broszur, ulotek czy katalogów reklamowych.